Criterii

Hip-hop

Posted on: Octombrie 11, 2009

Acum trei luni am dat drumul a unui nou blog: este vorba de hiphopul-blogspot.com. Problema este ca nu mai am timp sa scriu pe el si caut colaboratori. Vrei sa scrii pe el? Contacteaza-ma!

Blog personal

Lasă un răspuns

twitter

  • @fabbyano De BF am auzit si eu ca s-au mobilizat exemplar in multe cazuri. Am zis ca pastreaza traditia, dar se pare ca nu. 3 weeks ago
  • cine m-o fi pus sa aleg ridicarea de la posta in cazul unei comenzi la emag? cica va ajunge peste o saptamana. super! 3 weeks ago
  • un iphone 6 la pret bun gasesc pe undeva? 1 month ago
  • @FREAKTUNING din pacate, se impune factura :)) 1 month ago
  • oare am sanse sa prind un MacBook Air 13 la un pret bun de BF? hmm... 1 month ago
